Aanmeldformulier 1,5 meter diensten

WELKOM! Fijn om u binnenkort weer te kunnen begroeten in de Ontmoetingskerk!

In deze coronaperiode is vooraf aanmelden noodzakelijk. Aanmelden gaat per huishouden, per dienst.
Lees eventueel voor uitgebreidere informatie de samenvatting van het Gebruiksplan 1,5 m kerk.

Werkwijze aanmelden:

1.            Vul uw naam en e-mailadres in (indien u voor iemand anders aanmeldt, graag naam van degene die de dienst wil bezoeken opgeven)

2.            Geef per dienst aan met hoeveel personen u komt (uit 1 huishouden). Aantal kinderen apart opgeven.

Aanmelden is mogelijk tot vrijdagavond een dienst vol zit of uiterlijk 21 december 23:59. Op 23 december ontvangt een bevestigingsmail om te laten weten of er voldoende plaats is.
U kunt de diensten altijd thuis volgen via www.ontmoetingskerk.nl of https://kerkdienstgemist.nl/stations/301..

Bij gezondheidsklachten vragen we u om thuis te blijven. Afmelden kan via scriba@ontmoetingskerk.nl.

Opgaveformulier

Persoonlijke gegevens