Diaconie

De diaconie houdt zich bezig met de zorg voor de medemens dichtbij en ver weg.
Actieve betrokkenheid van de gemeente is daarbij onmisbaar. De diaconie stelt zich daarom ten doel te initiëren, stimuleren en coördineren.

Voorzitter: zie kerkgids
bereikbaar via: diaconie@ontmoetingskerk.nl

Secretaris: zie kerkgids
via: diaconie@ontmoetingskerk.nl

Penningmeester: zie kerkgids

Bankrekeningnummer IBAN: NL 82 RABO 03463.02838 Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost of scan de onderstaande QR code

Zie ook de speciale ANBI-pagina op deze website (naar beneden scrollen voor onderdeel diaconie)

De vrijwilligers van SchuldHulpMaatje strijden dagelijks tegen armoede door naast mensen te gaan staan die het financieel niet redden.

SchuldHulpMaatje heeft website www.eerstehulpbijschulden.nl. gelanceerd. De site wil het taboe op schulden doorbreken en geeft advies hoe je mensen uit je netwerk kunt helpen hun financiële problemen aan te pakken.

De website staat ook vol tips hoe je schulden kunt voorkomen.

Kijk voor meer informatie in Giesenlanden op:
Coordinator Giessenlanden: 06-12684484
Email: SHMgiessenlanden@gmail.com