Ds. Annette Driebergen
4225 RA  Noordeloos
Tel.  0183-854232
E-mail: predikant@ontmoetingskerk.nl

Sinds oktober 2016 ben ik predikant in de Ontmoetingskerk. Ik voel me echt een dominee-in-de-polder. De Alblasserwaard heeft zoveel schoonheid in zich, je zou er bijna als vanzelf van gaan geloven.
De Ontmoetingskerk is mijn tweede predikantsplek. Het werk in de kerk gaat mij aan het hart. Ik houd van voorgaan op zondagmorgen, waar ik graag stof tot nadenken meegeef. Ik houd van contacten met mensen, op hoogte- en dieptepunten in het leven. Het maakt me vaak stil dat er zoveel te dragen is aan verdriet en zorg, maar ik voel me ook dankbaar dat ik beschikbaar kan zijn voor wat nodig is, binnen en buiten de kerk. Ik houd van het gesprek rond geloof, met vragen en antwoorden, met zekerheden en onzekerheden.
Predikant zijn is mooi!

Ik  werk in een 70% deeltijd functie. Mijn werkdagen zijn dinsdag, woensdagmorgen, donderdag en vrijdag.
Wie me zeker wil treffen, belt op werkdagen tussen 9.00  en 9.30 uur, tussen 13.00 en 13.30 uur en tussen 19.00 en 19.30 uur.

In geval van nood is het uiteraard ook mogelijk om buiten deze dagen contact op te nemen.