Extra editie vanwege niet uitzenden zondagochtenddienst 9 mei

9 mei 2021 Nieuwsbrief 0

Lieve leden en vrienden van de Ontmoetingskerk,

Vanochtend overkwam het ons helaas dat een hele dienst niet live uitgezonden kon worden. De techniek liet ons in de steek door het tijdelijk wegvallen van het volledige internet-signaal. En hoezeer ons technisch team haar best ook deed, soms zijn er van die voorvallen die je niet in de hand hebt.

Gelukkig wisten al snel veel mensen de weg naar een alternatieve dienst te vinden. Zo hebben veel mensen kunnen genieten van een mooie preek in Ridderkerk, begeleid door prachtige muziek op het orgel gespeeld door onze Bert Kruis. En weer anderen hebben zich gelaafd aan de woorden van Bobby Schuller, de Amerikaanse predikant met Hollandse roots en grensoverschrijdende reikwijdte. U ziet het: het Woord laat zich niet weerhouden door de techniek!

En zo kan ik u dan ook verheugd mededelen dat de dienst van vanochtend, waarin de ons zo bekende dominee Harm van Eerden voorging, is opgenomen. Op dit moment wordt de opname binnen het technisch team verwerkt tot een toonbaar geheel, dat dan vanaf dinsdag aanstaande te zien is op ons YouTube-kanaal. U kunt dit kanaal makkelijk vinden door in de YouTube-zoekbalk ‘Ontmoetingskerk Noordeloos’ te typen, of door de volgende link aan te klikken: www.youtube.com/channel/UChAw8z2gnx_Rkqx1X50LezA.

Het internet-lek is ondertussen ook gedicht, zodat wij donderdag aanstaande, op Hemelvaartsdag, weer live hopen te zijn.

Dank voor uw begrip en een fijne week toegewenst!

rudolph de jong